Friday, November 5, 2010

Makhluk Allah Yang Aku Sayang

KELUARGA PAK EMBEE CONSIST OF:
1. MAK (RADZIAH) & PAK (CHE EMBEE)
2. ABG DUAN (MOHD NASIR)+KAK IPAQ (AFROHAH)=ARIFF NAJMUDDIN,AKEEF NU'MAN DAN ADRIANA NAJLA (ANAK-ANAK MENAKAN AKU)
3. ARWAH ABG DEE (MOHD FAIZAL)
4. POJI MOHD FAUZI)
5. AKU (NUR ATIKAH)
MAK DAN PAK

Gambaq ni diambil semasa majlis penyampaian hadiah masa aku Form 5 dulu. Dari kanan iaitu pak, aku, mak dan kawan rapat aku masa sekolah dulu are-yin(aminazreen).



ABG DUAN DAN POJI + ARIFF (tiba-tiba wujud ditengah,redha je)
Gambaq ni time abg aku (poji) grad. Kat PICC Putrajaya.






KUCING TERSAYANG

Aku tiba-tiba tersnap gambaq dia time dia pose cmni. Aku rs gambaq ni yang paling comel. Tapi sayangnya sekarang ni dia dah tak da. Menurut mak aku, petang tu dia keluaq makan angin, tapi sampai malam xbalik-balik. Huhu. Hibanya aku rasa bila aku talipon mak aku, mak aku kata dia dah hilang. Nak kata orang kidnaped pon buleh jugak aku rasa. Sebab dia ni segak jugak pada pandangan mata aku. Thats all la tentang dia ni.


SITI ZUBIDAH BINTI JAMRUS

Kawan aku yang terbaik dari ladang bila masuk UMP ni. Selain dari rumate merangkap kelasmate aku yang bernama WAN NOR AIN BINTI AWANG LONG(panggilan manja = KOK AIN), kalau ada apa2 masalah, aku rujuk kat Siti Zubidah ni la (atau lebih dikenali dengan panggilan mesra+manja=BROSS).








ANAK-ANAK MENAKAN AKU

Disini ingin aku perkenalkan iaitu 3 orang insan yang aku teramat rindu sekarang. Dari kiri Adriana Najla, Akeef Nu'man, dan yang terakhir Ariff Najmuddin. Nama depa segak-segak belaka. Nak kata gabungan dari nama parents depa pon buleh jadi jugak. Afrohah dan Nasir. Hmm. Kreatif orang zaman sekarang bagi nama anak.
Sebenarnya tak da motif pon. Saja nak bagitau kat hampa semua yang aku dah ada 3 orang anak menakan(anak saudara). Gambaq ni masa tahun 2009 kalau tak silap aku. Kecik-kecik lagi. Tapi la ni mungkin dah besaq. Sebab depa tak dak kat sini. So, aku cuma buleh tengok gambaq depa kat facebook ummi dengan ayah depa ja.

No comments:

Post a Comment