Saturday, January 29, 2011

Cuti Menjelma

Jam dilaptop menunjukkan pukul 8.00pm tepat ketika aku menulis entry ni. Maknanya lagi sejam bas aku, Konsortium Bas Ekspress akan bertolak dari Terminal Makmur menuju ke UMP Gambang. Dalam perhitungan aku pukul 9.40 pm atau 10.00pm baru bas aku sampai. So sempat la sembahyang isya' dulu yang dijangka akan berkumandangnya azan isya' pada pukul 8.34pm. Itu dah menjadi norma kehidupan aku. So tengah boring-boring tak tau nak buat apa ni aku mengambil keputusan untuk menge'post' satu entry pendek kali ni. Saja la galak-galak. Cemuih dok sorang-sorang kat bilik ni rupanya.

Esok pagi sampai kat Butterworth, aku akan dipungut oleh pak bersama mak aku. Kemudian akan pi brekfast kat Subaidah Nasi Kandar. Macam tu la rutin aku setiap kali aku balik, kecuali bulan puasa dak la. Sambil breakfast aku akan mula bercerita pasai kehidupan aku sepanjang berada di UMP. Mak dan pak aku tak pernah cemuih dengaq cerita aku. Siap ada Q & A lagi. Baguih mak pak aku ni...=)

Sekian, Assalam...
Happy Holiday to All My Friends
Dont forget there will be so many test after this holiday.
Bring back all the books.




7 comments:

  1. kami pon bt blik buku...berat beg kami.=))

    ReplyDelete
  2. hehe..bguih wani...kita kena impress kan en md noor,en zul, n en maksudur...bwu depa taw kita sapa...

    ReplyDelete
  3. hahaha...
    bosan la tu sbb kami xdak kt bilik tu kan?
    nk tny, awat nama Subaidah? bukan Zubidah ka?
    ampa nk tau dak, bas kami mai 9.15 mlm kot! nak teriak kami..igt dh terlepas bas..btw, thanks a lot to bebi purba, magomedov ngan moment of couple...klu ampa suma x tlg, x blik raya cina la kami ni..wuwuwu..

    ReplyDelete
  4. aikkk???kok ain pakai iphone ka broadband ni??ha la hmpa taw dak..semua pakcik2 pakat dok tya kami bila kami nk balik...concern sungguh depa kat kami...awat lmbt sgt??sejam suku tu...bas kami cm besa la...kol 9.45 dah sampai..saperti yg telah dijangka...small de pises ja..

    ReplyDelete
  5. haa..lupa pulak nk jawab soklan hmpa...mmg nama dia subaidah nasi kandar...bukan zubidah...

    ReplyDelete
  6. dak la..kami mai cc ni...sbb tu boley post komen ni..saja ja..tgok ramai sgt komen kt blog kami pasai lecturer tu tmbh2 pasai encik md noor ngn encik zulkifli..
    post2 gak, buku baca dak g? nak test dh naik cuti ni..huhu

    ReplyDelete
  7. ngeeehheeeeee....bc la ckit2....janji nmpk selak buku ok la tu....

    ReplyDelete